Klikk Jangan Tak Klik!! Duit Nikah 2016

Thursday 27 November 2014

Mr. Perfect Annoying?

Hi readers, Nak lagi ke Next bab Mr. Perfect Annoying? Ni still ada saya simpan terperuk dalam lappy ni, hehe malas pula nak upload. Alahai sem4 dah nak buka tirai. malasnya nak back to reality, malasnya nak back sebagai budak politics. Dunia aku dunia menulislahhh haihh. Cerpen/ novel direhatkan selama 20hari. Lama tak lama kot bagi aku sebab aku ni suka menulis, haih seksa den kena gantung lappy selama 20days. So nak jawab pertanyan readers di penulisan2u. "adakah cerpen Alasan Untuk Bahagia akan ada sambungan?" okay so jawapan dia nope. sebab apa? sebab aku ni student lagi. kalau skrang tengah cuti sem and cerpen tu keluar time cuti sem yes maybe akan ku usahakan untuk buat sambungan. but cuti sudah habis maa. sudah tarak bisa rancak menulis lagi. aku bukan jenis org y bleh buat dua benda dalam satu masa. and aku jenis y jaga pointer, aku jenis y jaga study aku even aku takminat benda y aku tengah belajo ni. law. akta. election. huihh takminat langsung. tapi kata orang, tak semestinya apa y kita minat kita akan dapat. so rezeki dh ada depan mata, hadam sahajalah. katsana nanti for sure busy, yeahh sebab sem4 banyak project mmmmm so cmne nak menulis? takda ruang dh kot. Till we meet again readers, maceh kepada y stick dengan e-novel mr.perfect annoying dri awal smpai skrang, maceh (:

1 comment: